Avoin työpaikka: Tuotantojohtaja

Haemme nyt Piristeel Oy:lle

TUOTANTOJOHTAJAA

toteuttamaan strategian mukaista tehokasta ja laadukasta tuotantotoimintaa omalla tehtaalla Kauhavalla.

Vastaat oman tehtaan kehittämisen lisäksi erikseen määritellyistä Piristeelin eri sidosryhmien ja konsernin yhteisistä kehityshankkeista. Tuotantojohtajana sinulla on myös EHSQ-vastuu omalla alueellasi. Tehtävässä raportoit Toimitusjohtajalle ja kuulut Johtoryhmään.

Sinulla on:

• Usean vuoden kokemus ja näyttö itsenäisestä ja menestyksekkäästä tuotannon johtamisesta
  • Usean vuoden monipuolinen kokemus budjetoinnista ja teollisuuden investointien läpivienneistä
  • Kyky hallita tuotantoprosessit ja niiden asettamat vaatimukset, osaat kehittää toimintaa Leanin mukaiseksi
  • Kokemusta KPI- ja tehokkuusmittariston luomisesta ja seurannasta
  • Näyttöjä onnistumisista henkilöjohtajana
  • Sujuva suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti
  • Tehtävään sopiva koulutus (DI tai insinööri)

Eduksi katsotaan:

• Rakennusalan ja yhteistyökumppaneiden tunteminen

Persoonaltasi olet sosiaalisesti aktiivinen ja verkostoitunut.  Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja tekninen ajattelukyky. Osaat ennakoida asioita, sopeutua muuttuviin tilanteisiin ja ratkaista ongelmia – toimit hands-on. Pystyt päättämään ja viemään asioita järjestelmällisesti ja strategian mukaisesti eteenpäin. Toimit tavoitteellisesti ja osaat motivoida henkilöstön puhaltamaan samaan hiileen. Osaat kuunnella organisaation ihmisiä ja johdat heitä nykyaikaisella tavalla.

Tarjoamme:

• Mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän menestyvässä yhtiössä osana isoa konsernia
  • Osaavien kollegoiden tuen ja kilpailukykyisen palkan ja edut
  • Mielenkiintoisia kehitysprojekteja toiminnan ja itsensä kehittämiseen

Jätä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen heti tai viimeistään 30.6 2021 https://patrio.fi/cv/tuo/
Kerrothan siinä menestymisestäsi vastaavissa tehtävissä. Aloitamme haastattelut heti.
INFO 24/7: Executive Headhunter Jari Luoma Tel: 0500 666 867 Email: jari.luoma@patrio.fi

Piristeeli tuotanto kehittyy

Piristeelillä uskotaan vankkumattomasti yhteistyön voimaan niin yrityksen sisällä, kuin asiakkaiden ja toimittajienkin välillä. Ihmiset tekevät innovaatioista mahdollisen. Ihmiset yhdessä mahdollistavat kehityksen ja tuloksellisen toiminnan. Pyrimme aina siihen, että palvelumme on ammattitaitoista, ajantasaista, joustavaa ja luotettavaa.

Piristeel on luotettava kumppani, joka nojaa toimintansa pitkiin asiakassuhteisiin. Pyrimme kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkuvasti ollen edelläkävijä niin kotimaassa kuin vientimarkkinoillakin. Myönteisellä asenteella ja ammattitaidon ilolla menemme eteenpäin nyt jo viidennettä vuosikymmentä! Asiakkaamme menestyminen on meille erinomaisen tärkeä arvo.

Yritys toimii ajanmukaisissa toimitiloissa Kauhavalla ja on omistajansa Ruukki Construction Oy:n www.ruukki.com  kautta osa SSAB:ta. Piristeel Oy:n Liikevaihto on n. 30 M€ ja organisaatiossa on n. 100 henkilöä. Ruukki Construction Oy:n Liikevaihto oli 2020 n. 470 M€.