Piristeel Oy vahvistuu organisaatiomuutoksin

Piristeel Oy vastaa vahvaan liiketoiminnan kasvuun tekemällä organisaatiomuutoksia. Muutosten kautta tavoitteemme on kehittää liiketoimintaamme, vahvistaa osaamistamme ja palvella asiakkaitamme entistä paremmin.

KTM Susanne Marttila nimitetään toimitusjohtajaksi 1.7.2020 alkaen. Susanne on työskennellyt aiemmin Ruukki Constructionin Vimpelin yksikössä talouspäällikkönä ja toiminut integraattorina Piristeelissä Ruukin ostettua Piristeel Oy:n osake-enemmistön vuonna 2019. Petteri Nieminen jää pois yhtiön palveluksesta omasta päätöksestään pitkän ja ansiokkaan uran jälkeen.

DI Juha Saarinen nimitetään myyntijohtajaksi 1.7.2020 alkaen. Juha on työskennellyt aiemmin Ruukki Constructionissa liiketoiminnan kehityspäällikkönä.

DI Kaj Haapa-aho nimitetään tuotantojohtajaksi 1.7.2020 alkaen. Kaj on työskennellyt aiemmin Piristeel Oy:ssä tuotantopäällikkönä.

KTM Jaakko Piri nimitetään avainasiakaspäälliköksi 1.7.2020 alkaen. Jaakko on työskennellyt Piristeel Oy:ssä aiemmin markkinointijohtajana. Hän jatkaa Piristeel Oy:n hallituksen jäsenenä.

Susanne ja Juha

Susanne Marttila ja Juha Saarinen liittyvät intoa puhkuen mainioon Pisko tiimiin.