10.02.2020
Haemme myyntineuvottelijaa

Haemme nyt kasvavaan ja kehittyvään organisaatioomme myyntineuvottelijaa.

Odotamme hakijalta aktiivista myyntiasennetta. Olet oma-aloitteinen, tarkka sekä myynti- ja asiakaspalveluhenkinen. Työhön kuuluu asiakaspalvelua, tilausten vastaanottoa ja käsittelyä. Aikaisempi kokemus myynti- ja asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksi. Englanninkielen taito on välttämätöntä. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Työnkuva tarkentuu tehtävään valitun henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan.

Tarjoamme vastuullisen kokopäivätyön ja kannustavan työilmapiirin arvostetun työnantajan palveluksessa. Annamme kattavan perehdytyksen työtehtäviin. Palkka sopimuksen mukaan.

Pyydämme lähettämään CV:n ja vapaamuotoisen hakemuksen osoitteeseen: hakemukset@piristeel.fi, 29.2.2020 mennessä.

Lisätietoja työpaikasta antaa myynti- ja markkinointipäällikkö Vesa-Matti Noponen puh. 044 734 0155 ja myyntipäällikkö Jarmo Talvitie puh. 044 737 6030

Myyntitiimi

Johanna, Jarmo, Vesku, Susse ja Makke kaipaavat lisävahvitusta asiantuntevaan ja rentoon myyntitiimiin.

Piristeel Oy on yli 40 vuotisen kokemuksen omaava metallialan yritys. Piristeel on Suomen johtava sadevesijärjestelmien, tikkaiden ja kattoturvatuotteiden valmistaja. Tuotteemme tunnet Pisko tuotemerkistä.